عمل به قرآن مهمترین وظیفه همگان در جامعه اسلامی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌حسین صنعت پور شامگاه پنجشنبه در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم (ص) ناوگان شمال، اظهار کرد: رمضان ماه نزول قرآن و سیر و سلوک انسان است و در صورت بهره مندی از نورانیت و معنویت این کتاب آسمانی انسان می‌تواند به رشد و بالندگی برسد.

وی با بیان اینکه سفره‌های قرآنی در جامعه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی پهن شده است، افزود: اگرچه قرائت و تدبر در قرآن کریم در دین مبین اسلام بر همگان تاکید شده است اما عمل به این کتاب آسمانی مهمترین وظیفه همگان در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صنعت پور، قرآن را غذای روح انسان دانست و تصریح کرد: تلاوت قرآن مقدمه است و باید در کنارش تدبر و تفکر در قرآن و آیات الهی وجود داشته باشد و معتقدم مشکل برخی کشورهای اسلامی قرائت قرآن بدون عمل به این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه تحمل تحریم‌ها از سوی جمهوری اسلامی بخاطر عمل به قرآن است، تصریح کرد: هرجایی که مسلمانان به قرآن عمل کرده و تنها به شعار بسنده نکردند موفقیت حاصل شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بالا آمدن آب دریا در بندر دیر به شناورهای صیادی خسارت زد

پ فروردین 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه کوروش دهقان روز جمعه در گفت وگو با مرین‌پرس افزود: بر اثر این طغیاله تعدادی از شناورهای پهلو گرفته در اسکله شهرداری دیر لنگرگاه قایق‌های صیادی زیر آب رفتند که با همت امدادگران جمعیت هلال احمر و مردم همه آنها از آب خارج شده و مفقودی […]

همچنین بخوانید: