لایروبی نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر با سرعت بیشتر ادامه می یابد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بر تسریع در انجام پروژه لایروبی نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در این باره گفت: با توجه به ضرورت نگهداشت عمق مطلوب کانال بندر بوشهر برای  پذیرش کشتی‌های ۳۰ هزارتنی و با پیگیری های انجام شده، شناور مدرن مکران ۲ که از به روزترین شناورهای تخصصی لایروبی است به بندر بوشهر اعزام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این تصمیم در جهت تقویت پروژه لایروبی نگهداری در بندر بوشهر بوده و در حال حاضر با مجموع دو فروند لایروب ( بستان و مکران۲)، تعمیق کانال دسترسی بندر بوشهر بسرعت در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، عمق آب در لنگرگاه خارجی بندر بوشهر ۱۵ متر میباشد که از طریق کانال خارجی به طول ۹۲۰۰ متر و عمق ۱۰/۸ متر به لنگر گاه داخلی و از لنگرگاه داخلی به وسیله کانال داخلی به طول ۳۹۰۰ متر و عمق ۱۰/۳ متر به خور سلطانی، اسکله های بندر بوشهر و از آنجا به خور لشگری و پودر منتهی می گردد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بنادر ایران ظرفیت بسیار خوبی برای ترانزیت کالا دارند

ی خرداد 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار مقامات بندری و ریلی قزاقستان، اعلام کرد: ترانزیت کالا از مسیر ایران، کاهش قابل‌توجه قیمت تمام شده را برای این کشور به دنبال دارد. به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل […]

همچنین بخوانید: