بازدیـد ائـمه جـمعه استان هـرمزگان از ایـزوایکـو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







 

ائمه جمعه استان هرمزگان در روز شنبه 7 خرداد 1401  با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید میدانی از بخش های مختلف و پروژه های درحال انجام این مجتمع صنعتی، نشست و گفت و گویی مشترک با مدیرعامل این مجموعه برگزار کردند.

 

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در ابتدای جلسه دکتر سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی از توانمندی ها و فعالیت های انجام گرفته این مجتمع افزود: صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی تمام تلاش خود را جهت پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی و صنعت نفت گاز کشور به کار گرفته تا رسالت خود را در این بخش به انجام برساند و به معنای واقعی در راستای اقتصاد مقاوتی حرکت کرده و گام برداشته که این موضوع باعث حل مشکلات و برداشتن چالشهایی عظیم از پیش روی کشور بوده.

مدیر عامل ایزوایکو در ادامه با اشاره به تعمیرات اساسی انواع شناورهای تخصصی و بزرگ اذعان کرد، تلاش های مهندسین و پرسنل ایزوایکو به در مقاطع مختلف باعث تداوم جریان صدور نفت و فراورده های نفتی بوده تا اقتصاد کشور آسیب نبیند و این موضوع باعث افتخار ما پرسنل مجتمع ایزوایکو بوده و هست که نقشی تاثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام و تحقق برنامه های اقتصادی داشته است.

 

سپس حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا به نیابت از دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل مجتمع ایزوایکو بابت پروژه ها و فعالیتهای انجام شده تأکید کرد، شما صنعتگران این حوزه افسران خط مقدم نبرد اقتصادی هستید و ائمه جمعه نیز به عنوان افسران جهاد تبیین با افتخار و اقتدار درکنار شما ایستاده اند تا کارهای ارزشمند صورت گرفته به شکل درست و به خوبی منعکس گردد.

امام جمعه بندرلنگه در ادامه ضمن ابراز خرسندی از مشاهده توانمندیها، امکانات و ظرفیتهای این مجتمع و همچنین توانایی مهندسین داخلی در انجام پروژه های تخصصی افزودند؛ امروز روزی بسیار خوب و به یادماندنی بود چرا که با این ظرفیت بزرگ و غرورآفرین و توانمندی فرزندان برومند ایران اسلامی در صنعت دریایی بیشتر آشنا شدیم که این توانمندی و تلاش های غیرتمندانه همراه با اخلاص و روحیه جهادی باعث غرور و افتخار هر ایرانیست.

 

 






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست فرانسه از ایران برای آزادسازی دو نفتکش توقیف شده یونانی

د خرداد 9 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای از مقام‌های جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد تا دو نفتکش‌ یونانی توقیف شده در آب‌های خلیج فارس را آزاد کنند. وبگاه «عرب نیوز» در این خصوص گزارش کرد، نیروی دریایی سپاه روز جمعه (۶ خرداد ماه)، […]

همچنین بخوانید: