تخلیه و بارگیری همزمان 11 فروند شناور در اسکله های بندرامیرآباد/ افزایش 10 درصدی عملیات پهلودهی شناورها در سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخلیه و بارگیری همزمان 11 فروند شناور در اسکله های بندرامیرآباد خبر داد و گفت: عملیات پهلودهی شناورها در سال جاری ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور  اظهارداشت: تخلیه و بارگیری 11 فروند شناور به طور همزمان در حوضچه های بندرامیرآباد اقدامی کم نظیر در راستای استفاده از ظرفیت های این بندر در حوزه دریای خزر و رونق مراودات تجاری در کریدور بین المللی شمال – جنوب است.

وی یادآور شد: بندرامیرآباد در تلاش است با ارتقاء سطح همکاری با بنادر حوزه CIS، ترانزیت و ترانشیپ خود را توسعه دهد.

مدیرکل بندرامیرآباد گفت: در حال حاضر علاوه بر 11 فروند شناور مستقر در حوضچه های این بندر که 4 فروند آن حامل کالاهای اساسی است، 8 فروند شناور دیگر نیز در لنگرگاه منتظر تکمیل اسناد، تایید ورود و پهلوگیری در اسکله ها هستند.

سعیدی پور همچنین از افزایش 10 درصدی عملیات پهلودهی شناورها در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت به شناورهای ورودی به بندر 868 ساعت در قالب عملیات یدک کشی، خدمات ارائه شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زلزله ۴ ریشتری بندر خمیر را لرزاند

س تیر 14 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش  مرین‌پرس به نقل از فارس، ساعت ۶:۵۱ امروز بندرخمیر بر اثر وقوع زمین لرزه‌ای با قدرت چهار ریشتر لرزید. این زمین لرزه در عمق ۱۶ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست و گزارشی مبنی بر وارد امدن خسارت‌های جانی و مالی مخابره نشده […]

همچنین بخوانید: