بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آخرین وضعیت بنادر محمد عامری، بوالخیر و لاور ساحلی درشهرستان های تنگستان و دشتی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی در بازدید از بنادر محمدعامری، بوالخیر و لاور ساحلی بوشهر، وضعیت ایمنی حوضچه ها، سیستم های ثابت اطفای حریق، شناورهای آتشخوار  وجستجو ونجات مستقر این بنادر را مورد بررسی قرار داد. 

محمد شکیبی نسب؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: امید است با اجرا طرح جامع در بنادر بوشهر این بنادر بتوانند نقش خود در رونق اقتصادی استان و کشور را به نحو مطلوبی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: مرزنشینان بندر بوشهر شایسته برخورداری از بهترین امکانات و زیرساخت‌ها در حوزه دریانوردی هستند که سازمان بنادر برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای تضمین امنیت انرژی دنیا ظرفیت تولید انرژی هسته‌ای باید دو برابر شود

چ تیر 15 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه ظرفیت جهانی انرژی هسته‌ای برای رسیدن به هدف تعیین شده به صفر رساندن تولید گازهای گلخانه‌ای باید تا سال ۲۰۵۰ دو برابر شود. آژانس بین‌المللی انرژی با اشاره به تلاش دولت‌ها برای کاهش وابستگی خود به سوخت‌های فسیلی وارداتی، یادآور شد که این کار به تضمین […]
برای تضمین امنیت انرژی دنیا ظرفیت تولید انرژی هسته‌ای باید دو برابر شود

همچنین بخوانید: