پایان تعمیر ترانستینرها بندر شهیدرجایی توسط مهندسان داخلی/ ساخت قطعات الکترونیکی و مکانیکی این تجهیزات با همکاری شرکت‌های دانش بنیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تعمیرات اساسی دستگاه ترانستینر با بهره گیری از توان متخصصان داخلی پایان یافت و به چرخه خدمات دریایی در بندر شهید رجایی پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوسازی و آماده به کاری تجهیزات دریایی و بندری با هدف تسهیل در امر خدمات رسانی امری لازم و ضروری است، لذا شرایط متاثر از تحریم ها و مزیت‌های قابل رقابت شرکت های دانش بنیان متخصصان شاغل در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی بندر شهید رجایی را بر آن داشت تا تعمیرات اساسی ترانستینرهای معیوبی که به دلیل نبود امکان تامین قطعات از چرخه خارج شده بودند را احیا کنند. 

از این رو تعمیرات اساسی این تجهیز توسط متخصصان فنی داخلی آغاز و در ساخت قطعات مکانیکی و الکترونیکی از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش بنیان بهره گرفته‌ شد. عمده تعمیرات این ترانستینرها در بخش برقی و الکترونیکی تعمیرات و تعویض سنسورها، انکودرها، ماژول ET و دیجیتال خروجی و جویستیک ها بوده است. 

گیربکس هویست و بلبرینگ الکتروموتور هویست و وایرهای هویست تعمیر و یا تعویض شده که تمامی فرآیند انجام و ساخت قطعات توسط متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان طراحی و به انجام رسیده است.

شایان ذکر است ترانستینر، جرثقیلی محوطه‌ای از نوع دروازه ای که برای پشتیبانی از گنتری کرین ها و صفافی کانتینرها در محوطه‌های پورت اپراتوری به کار می رود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسب رتبه های برتر شستا از سوی کشتیرانی حافظ دریا و کشتیرانی سفیران پیام دریا

ش تیر 25 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ در بخش پایانی آیین اختتامیه همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با شعار «شستا؛ گام دوم، اقتصاد مردمی، ایران قوی» که در روز ۲۲ تیرماه جاری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد دو شرکت تابعه گروه کشتیرانی […]

همچنین بخوانید: