متناسب سازی فضای بندرمسافری شهید حقانی برای افراد کم توان جسمی/ تخفیف ۵۰ درصدی بلیت سفر دریایی برای معلولان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از متناسب سازی فضای بندر مسافری شهید حقانی و تخفیف ۵۰ درصدی بلیت برای معلولان و افراد کم توان جسمی در راستای اجرای قانون رعایت حمایت حقوق معلولان در این بندر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و ‌دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی با بیان اینکه در راستای اجرای مفاد ابلاغیه قانون حمایت ازحقوق معلولین کشور اجرای این امر در بندر مسافری شهید حقانی در حال انجام است، افزود: افراد معلول و کم توان جسمی با ارائه کارت شناسایی معتبر مبنی بر معلولیت خود می توانند از تخفیف 50 درصدی بلیت سفر دریایی از مبدا بندر شهید حقانی به مقصد جزایر قشم و هرمز بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: در اختیار قرار  دادن  ویلچر  و متناسب فضا برای سهولت در تردد افراد معلول و کم توان از دیگر اقدامات است که در بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور بندر شهید حقانی انجام شده است.

بندر مسافری شهید حقانی، بعنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور، با دارا بودن 38 فروند شناور فعال و 4 هزار و 47 صندلی، کار جابجایی  روزانه 8 هزار نفر مسافر و گردشگر را بر عهده دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خلیج فارس مواج است

ش مرداد 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی آب‌های شمالی خلیج فارس تحت تأثیر باد‌های شدید و تأثیر توده هوای مونسون متلاطم است و ارتفاع موج در برخی ساعات تا دو متر خواهد رسید.محمد سبزه زاری افزود: وضعیت جوی آب‌های شمالی خلیج […]

همچنین بخوانید: