اختصاص یک میلیارد تومان برای نوسازی اسکله بندرگز

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای بهسازی و افزایش طول اسکله بندرگز اختصاص یافته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و ‌دریانوردی، اله یار اسعدی؛ مدیربنادر و دریانوردی گلستان از تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای نوسازی اسکله بندرگز خبرداد و گفت: بهسازی و افزایش طول اسکله بندرگز در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده، هم اکنون در حال بازسازی و افزایش طول اسکله به میزان ۳۰۰ متر هستیم و البته مجوزهای لازم از محیط زیست هم دریافت شده است.

 

اسعدی گفت: با توجه به پسروی آب دریای خزر و خلیج گرگان، بحث بازسازی و اطاله اسکله بندرترکمن در سفر مدیرعامل بنادر و دریانوردی به گلستان مورد تاکید قرار گرفت و کارهای اجرایی آن هم انجام شد.

 

وی ادامه داد: حل این مشکلات موجب می‌شود تا قایقرانان برای تردد دریایی و شناور  کمتر آسیب ببینند و در حوزه جابجایی مسافر دغدغه‌های آنها رفع شود.

 

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان اضافه کرد: برای بازسازی و افزایش طول اسکله بندرترکمن هم اعتباری در نظر گرفته شده اما برای بحث افزایش اسکله تلاش می‌کنیم تا در سال جاری بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را جذب کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۱ کشتی حامل نهاده‌های دامی به لنگرگاه بندر امام خمینی رسیدند

ش مرداد 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه حمید بدوی در گفتگوی اختصاصی با مرین‌پرس افزود: این کشتی‌ها حامل ۵۵۹ هزار تُن کنجاله سویا، ذرت، دانۀ روغنی سویا و جو برای استفاده دام هستند. وی گفت: این کشتی‌ها به تدریج در روز‌های آینده در اسکله “فله بار” مجتمع بندری امام خمینی پهلو می‌گیرند. مدیرکل […]

همچنین بخوانید: