انعقاد قرارداد 100 دستگاه واگن باری با یک سازنده داخلی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

وی با اشاره به سابقه بیست ساله شرکت حمل و نقل ترکیبی گفت: این شرکت دارای حدود ۱۲۰۰ دستگاه واگن حمل سوخت (مخزنی) و لبه کوتاه است و حدود ۷۵۰ واگن مخزنی در حال فعالیت هستند که نقش اساسی در حمل سوخت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران ایفا می کنند.

کاپیتان ابراهیمی زاده در ادامه افزود: در عین حال، این شرکت همچنین حمل محمولات روغنی، بار های جنرال کارگو و کانتینری را با ۴۵۰ دستگاه واگن لبه کوتاه بر عهده دارد و بر این اساس، گام نهادن در مسیر های تازه، کسب بازار های جدید و تکمیل سبد خرید خدمات برای ارائه خدمت به صاحبان کالا از اهداف اصلی شرکت حمل و نقل ترکیبی است.

وی تصریح کرد: به منظور کسب بازار های جدید، برای اولین بار خرید ۱۰۰ دستگاه واگن لبه بلند برای شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم امضاء این قرارداد، آغازی برای خرید هر ساله این تعداد واگن برای شرکت باشد تا بتوانیم در بازار حمل محمولات فله نیز گام های جدی تری برداریم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی در ادامه گفت: پس از خرید این ۱۰۰ دستگاه واگن باری، خرید ۱۰۰ دستگاه واگن لبه کوتاه ۲۶ متری برای حمل همزمان دو کانتینر ۴۰ فوتی را در برنامه خواهیم داشت که به این ترتیب، علاوه بر کاهش زمان ترانزیت کالا، می توان حمل کالا را به صورت DOOR TO DOOR انجام داد.

کاپیتان ابراهیمی زاده، فعال شدن کریدور های مختلف از جمله شمال –  جنوب را از دلایل خرید واگن برشمرد و اظهار داشت: شرکت حمل و نقل ترکیبی وظیفه تکمیل زنجیرۀ حمل در گروه کشتیرانی جمهوری  اسلامی ایران را بر عهده دارد و تلاش می کند با خرید واگن های جدید، دسترسی به مسیر های حمل را سهل تر نماید.

وی تصریح کرد: شرکت حمل و نقل ترکیبی در نظر دارد به منظور توسعه، طی مدت سه سال ۵۰۰ دستگاه واگن جدید را به شبکه حمل و نقلی اضافه نماید.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی، چابک سازی سیستم های دیجیتالی، حمایت از تولید داخل، اشتغال زایی و رونق کسب و کار داخلی را از دیگر اهداف این شرکت بیان کرد و گفت: خوشبختانه پروژه خرید واگن با حمایت سهامداران، اعضاء هیئت مدیره و  کمیسیون معاملات شرکت به سرانجام رسید.

در ادامه علیرضا شیخ طاهری مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز با بیان اینکه این گروه سهامی عام و متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: مفتخریم که سود تلاش های ما به قشر فرهنگیان فرهیخته کشور تعلق می گیرد و امروز با عقد این قرارداد، شرکت حمل ونقل ترکیبی کشتیرانی نیز در این امر سهیم است.

 وی در ادامه افزود: حوزه فعالیت این شرکت در ابتدا و طی بیست سال گذشته، در بخش تولید واگن حمل و نقل مسافری بود؛ اما از حدود سه سال پیش با تصمیم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تولید واگن باری و با توجه به نیاز کشور، جهت تولید این محصول هم اقدام نمودیم.

این تولیدکننده داخلی گفت: یکی از پرمصرف ترین و پرتعدادترین گروه گونه های واگن باری در کشور، واگن باری لبه بلند حمل مواد معدنی است؛ بنابراین رویکرد اصلی این شرکت تولید واگن باری لبه بلند است و دو خط از سه خط تولید واگن باری این شرکت به تولید واگن لبه بلند اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کیفیت محصول برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ تمام توجه خود را بر افزایش کیفیت محصول و رعایت زمان بندی تحویل محصولات قرار خواهیم داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست یک منتقد صنعت دریایی از روسای قوای سه گانه کشور

پ مهر 21 , 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه مرین‌پرس به دنبال اظهارات روسای قوای سه گانه کشور در مورد لزوم پاسخگویی به ابهامات و پرسش های منتقدان، یک منتقد صنعت دریایی در قالب درخواستی به روسای این سه قوه ابهامات و پرسش های خود را مطرح کرد. به گزارش مرین‌پرس، رضا محمدعلی بیگی متن […]

همچنین بخوانید: