ناوگروه‌ کشور هندوستان در بندرعباس پهلو گرفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم رضا قربانی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم استقبال از ناوگروه نیروی دریایی هندوستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز میزبان سه فروند شناور نظامی از نیروی دریایی هند هستیم که این حضور ضمن تقویت ارتباطات صلح و دوستی میان دو ملت سبب ارتقای همکاری‌ها و تعاملات آموزشی و انتقال دانش نظامی خواهد شد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش در سایه مسئولیت ذاتی خود در حفظ منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی و بین المللی وظیفه توسعه دیپلماسی دریایی را نیز دارد و این مراودات جریان دارد.

امیر قربانی ادامه داد: اکنون ۳ فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سواحل عمان (بندر سلاله) و هندوستان (بمبئی) پهلو گرفته‌اند و مراودت‌ها و دید و بازدیدها و تعاملات آموزشی خود را در میان می‌گذارند.

وی به اقامت ۳ روزه ناوگروه هند که امروز در بندرعباس پهلو گرفتند، اشاره و بیان داشت: برنامه‌هایی برای این ۳ روز تدارک دیده شده که امیدواریم سبب افزایش سطح تعاملات دو نیروی دریایی ایران و هندوستان شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خروج خودروهای ترانزیتی از گمرک بندر دیر به قطر

پ مهر 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس رئیس گمرک بندر دیر گفت: ۳۸ خودرو سواری، ون و اتوبوس از طریق کشور ترکیه ترانزیت و از طریق گمرک بندر دیر با یک فروند شناور به مقصد کشور قطر برای برگزاری مسابقات جام جهانی قطر بارگیری شد. به گزارش تین نیوز، فضل الله احمدی اظهار […]

همچنین بخوانید: