تقویت اقتصاد دریامحور، در دستور کار جدی دولت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تقویت اقتصاد دریامحور را در اولویت برنامه هایدولت سیزدهم عنوان کرد.

عرضه روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت به شناورها در بندرشهیدرجایی

به گزارش راد به نقل از ایرنا، علی‌اکبر صفایی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه دولت به مباحث حوزه دریایی و بندری در راستای اقتصاد دریامحور برای این است که ظرفیت‌های مناسب در حوزه دریایی در راستای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه فراهم شود و این، در ابعاد بین‌المللی بوده و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد:  طرح‌هایی هم که در دست اجراست که می‌تواند اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد استان‌های پسکرانه استان‌های ساحلی را تامین کند و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص استقرار نیروهای کارآمد و متخصص در بنادر شرق استان هرمزگان نیز گفت: ظرفیت‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در حوزه دریا و بندری ایجاد می‌شود، تحولات بزرگی ایجاد خواهد کرد.

صفایی با بیان اینکه در حوزه بنادر مسافری نیز پروژه‌هایی شروع شده و ۹ فروند اسکله‌ جدید در بنادر مسافری ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر این آمادگی دارد که با دستور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی جذب کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باید به سمت مردمی سازی مدیریت دریا پیش برویم

ج آذر 4 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش راد به نقل از ایرنا، میثم لطیفی در کارگروه بررسی ظرفیت‌های بنادر هرمزگان در تامین نیروی متخصص و بومی اظهار داشت: باید از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه بومی در مشاغل اقتصادیِ هرمزگان استفاده و اقتصاد این منطقه را تقویت کرد. وی با […]
باید به سمت مردمی سازی مدیریت دریا پیش برویم

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.