جابجایی بیش از 11 هزار نفر مسافر در مسیر دریایی شهید باهنر به بندر شارجه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: 2 میلیون و 123 هزار نفر مسافر و گردشگر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان جابجا شده‌اند که نسبت به سال گذشته در این مدت 42 درصد رشد داشته است.

به گزارش مرین‌پرس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به جابجایی 2 میلیون و 123 هزار نفر مسافر و گردشگر در بنادر شرق استان افزود: بیش‌ترین میزان جابجایی در این بنادر مربوط به بندر شهید حقانی است.

وی ادامه داد: میزان جابجایی مسافران و گردشگران در بندر شهید حقانی یک میلیون و 638 هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته 38 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان جابجایی مسافر و گردشگر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به بندر هرمز را نیز 474 هزار نفر عنوان کرد که این میزان رفت و آمد نسبت به سال گذشته 53 درصد افزایش را در پی داشته است.

محمدحسینی تختی در خصوص مسیرهای بین‌المللی نیز گفت: بندر شهید باهنر که در مسیر مسافری بین‌المللی به بندر شارجه  قرار دارد با جابجایی 11 هزار و 703 نفر مسافر در این بازه زمانی توانست رتبه سوم را در بین بنادر مسافری شرق هرمزگان به خود اختصاص دهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بانکرینگ جزیره قشم در برنامه هفتم توسعه چقدر جدی است؟

د آذر 21 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه با رو به افزایش گذاردن مصرف سوخت های فسیلی در جهان، منطقه خاورمیانه به یکی از مناطق مهم و کلیدی برای تأمین انرژی در جهان تبدیل شده است و سالانه هزاران کشتی اقیانوس پیما وارد خلیج فارس می‌شوند و این مسئله منطقه خلیج فارس را به […]

همچنین بخوانید: