پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

زمان مطالعه: 2 دقیقه



علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این پیام آمده است:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. مهربان مادری برای مؤمنان که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد و ایام فاطمیه ، روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت ، حضرت زهرای مرضیه (س) و روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند .شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه تاریخی نیست ؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایت¬مداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است .

پیروی و اطاعت از رسول خدا و حامی ولایت و امامت امیر المؤمنین(ع) درس مهمی است که آن حضرت ، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد؛ چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است .شخصیت برجسته و بارز ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) “ام ابیها” لقب گرفتند ، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است .

اینجانب فرا رسیدن ایام غمبار و حزن انگیز فاطمیه ، شهادت بی بی دوعالم ، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم ، صدیقه طاهره ،”حضرت فاطمه زهرا(س)”را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و تمامی شیعیان و محبان حضرتش خصوصاً همکاران مومن و متدین جامعه دریایی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی تسلیت عرض می نمایم.

امید است در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه ۱۷,۴ میلیون تنی کالاهای اساسی در بنادر کشور طی ۹ ماه گذشته

د دی 5 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مرین‌پرس طی ۹ ماهه نخست سال جاری حدود ۱۷,۴ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است . به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل گندم، جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در […]

همچنین بخوانید: