پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی خجسته میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این  پیام آمده است

فرا رسیدن میلاد پیامبر صلح و مهربانی، حضرت عیسی بن مریم (علیه السلام) و آغاز سال نو میلادی را به تمامی یکتاپرستان جهان و هموطنان عزیز مسیحی صمیمانه تبریک می گویم.

آموزه های پیامبران الهی به ویژه حضرت عیسی (ع) و پیامبر گرامی اسلام مبنی بر نوع دوستی، مهربانی و اخلاق مداری، نیاز اساسی جهان پر مخاطره امروز است و دستیابی به جهانی امن تر و مردمانی مهربان تر، جز با تمسک به ارزش های والای انسانی و الگوپذیری از سیره پیامبران به دست نمی آید.

ایران، سرزمین همیشه جاوید هنر و اندیشه و دانشنامه فرهنگ، تمدن، تاریخ، هنر و معنویت ، در طول تاریخ میراث دار ارزشمند همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی بوده است.

امیدوارم، در پرتو عنایات بیکران حضرت حق، سال ۲۰23 میلادی، سرآغاز فصلی نو در تحکیم و تعمیق صلح و دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و پرهیزاز هرگونه افراطی گری در جهان باشد و همچون گذشته گام های موثری در توسعه و گسترش روابط اقتصادی و تجارت بین المللی برداشته و روزهای روشنی را برای جهانیان شاهد باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سد سیمره کوهدشت ظرفیت پرورش یکهزار تن ماهی در قفس را دارد

ی دی 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقهخرم آباد- ایرنا – مدیرکل شیلات لرستان گفت: سد سیمره کوهدشت ظرفیت پرورش یکهزار تن ماهی در قفس را دارد اما تاکنون سرمایه گذاری در این خصوص اعلام آمادگی نکرده است. منبع

همچنین بخوانید: