موافقت سازمان بنادر با ساخت 16 سازه دریایی در مازندران طی سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با جانمایی، ساخت و بهره برداری از 16سازه دریایی در سواحل مازندران از آغاز سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ محسن مصطفایی در تشریح عملکرد 9 ماهه اداره کل درحوزه سواحل اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا کنون 12 مورد مجوز موافقت اولیه برای جانمایی سازه های دریایی با کاربری تفریحی در سواحل مازندران، از سوی کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، در سال جاری با تأسیس و ساخت 3 سکوی تفریحی و بهره برداری از یک سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان های نور،نوشهر، تنکابن و رامسر موافقت کرده است.

به گفته مصطفایی؛ این مجوزها طبق تأیید اعضای کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با موافقت ارگان های ذیربط استان مازندران صادر شده است.

گفتنی است؛ اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه‌های دریایی می‌توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخریب حوضچه تفریحی غیرمجاز بخش خصوصی در نوشهر/ آزادسازی حدود ۹۰۰۰ متر مربع از اراضی ساحلی

س دی 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آغاز عملیات تخریب و جمع آوری یک سازه غیر مجاز دریایی در نوار ساحلی محدوده شهرستان نوشهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ سعید کیاکجوری با اعلام این مطلب اظهار […]
تخریب حوضچه تفریحی غیرمجاز بخش خصوصی در نوشهر/ آزادسازی حدود ۹۰۰۰ متر مربع از اراضی ساحلی

همچنین بخوانید: