چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور 17 دی ماه به میزبانی بندر بوشهر برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر ایمنی، بهداشت و HSE سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به میزبانی بندر بوشهر در روزهای 17 و 18 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبداله جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات با هدف حفظ و ارتقاء وضعیت آمادگی جسمانی و توانمندی های عملیاتی، ارتقاء سطح آمادگی های ذهنی برای مقابله با حوادث و بحران های احتمالی در بنادر کشور و کسب مهارت های عملی، چابکی ،ریسک پذیری و افزایش سرعت عکس العمل آتش نشانان بنادر اصلی کشور برگزار می شود.

وی ، تمرین کار گروهی و بهبود عملکرد فردی در قالب Team Workو افزایش روحیه کاری و بهبود روحیه و  انگیزه کاری آتش نشانان بنادر کشور را از دیگر اهداف این مسابقات ذکر کرد  و افزود: دراین دوره از مسابقات 11 تیم از 11 بندر اصلی کشور به تعداد 110 نفر حضور دارند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، در مسابقات سال آینده تیم های عملیاتی ورزشی آتش نشانان شرکت های خصوصی نیز حضور خواهند داشت.

به گفته مدیر ایمنی، بهداشت و HSE سازمان بنادر و دریانوردی ، “مسابقه امدادی گروهی” در پنج ماده بصورت امدادی-گروهی و در مسیرهایی به طول بیست متر در یک خط(جمعا به مسافت 100 متر) و “مسابقه آبرسانی در سطح”  توسط 6 نفر از اعضای هر تیم از آیتم های اصلی این مسابقات است .

جعفری خاطر نشان کرد: یکی دیگر از آیتم های این دوره از مساقات، “مسابقه انفرادی” است که در پنج ماده به صورت انفرادی (یک نفر منتخب از هر تیم) همراه با تجهیزات و البسه ، کاملا مشابه با ماده امدادی گروهی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با تکنولوژی نوین شیرین‌ سازی با کمترین آسیب سیستان و بلوچستان از دریا سیراب خواهد شد

س دی 13 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: انتقال آب دریای عمان در شرایط کنونی حلال تشنگی استان پهناور سیستان و بلوچستان است به شرطی که متولیان امر یکبار برای همیشه این مهم را در دستور کار قرار دهند. به گزارش مرین‌پرس، معین الدین […]

همچنین بخوانید: