قطعی شدن ایجاد پردیس علوم و فنون دریایی در هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نماینده مردم بندرعباس گفت: پردیس دانشگاهی علوم و فنون دریایی با پیگیری نمایندگان استان در مجلس در بندرعباس ایجاد می ‌شود.

به گزارش مرین‌پرس، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت اظهار کرد: طی دو نوبت نامه نگاری نمایندگان هرمزگان با وزیر علوم، ایجاد پردیس علوم و فنون دریایی در هرمزگان مورد موافقت قرار گرفته است.

به گفته وی، تفاهم نامه‌ای سه جانبه نیز برای این منظور میان وزارت علوم، دانشگاه هرمزگان و استانداری هرمزگان در نظر گرفته شده است.

این نماینده مردم هرمزگان خاطرنشان کرد: این پردیس مستقل دانشگاهی با 3 دانشکده ایجاد می‌شود تا بتواند پیشرانه توسعه اقتصاد دریامحور در حوزه خلیج فارس و سواحل مکران باشد.

آرامی ادامه داد: جهت گیری توسعه دانشگاههای هرمزگان به سمت و سوی اقتصاد دریا محور یک دغدغه مهم علمی است و باید در این زمینه همگرایی ویژه‌ای صورت گیرد تا بتوانیم نیروی مورد نیاز برای پروژه‌های توسعه‌ای آینده کشور را از هم اکنون با مرکزیت هرمزگان تربیت کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

ش بهمن 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مجتبی قهرمانی گفت: به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.رئیس کل دادگستری […]

همچنین بخوانید: