حمایت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از ایده‌ های جوانان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از طرح‌ ها و ایده‌ های جوانان و محققان منطقه حمایت می‌ کند.

به گزارش مرین‌پرس، رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: هر طرح و ایده‌ای که محققان و جوانان ساکن در منطقه خرمشهر و آبادان ارائه کنند در مرکز رشد دانشگاه بررسی و ارزیابی می‌شود و در صورتی که از سوی داوران تایید نهایی شد، همه امکانات دانشگاه در اختیار محقق یا ارائه کننده طرح قرار می‌گیرد.

امیر اشتری لرکی ادامه داد: از طرح‌ها و ایده‌های تایید شده تا وقتی که به قابلیت تولید در مقیاس‌های صنعتی برسند و یا به اختراع، اکتشاف و تامین نیاز کشور منجر شوند پشتیبانی خواهد شد.

او همچنین گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آمادگی دارد با هر سازمانی که در حوزه دریا نیازمند انجام پروژه‌های تحقیقاتی است از جمع آوری اطلاعات و داده‌ها تا پردازش همکاری کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ابراز رضایت کارکنان مجتمع ایزوایکو از مدیر عامل

د بهمن 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه کارکنان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از اقدامات مدیرعامل این شرکت ابراز رضایت می کنند و اقدامات وی را شایسته و قابل تحسین می دانند. به گزارش مرین‌پرس، کارکنان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) صحبت های قابل تامل و جالبی […]

همچنین بخوانید: