تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره‌برداری از ۵ سازه دریایی/ مجوز ساخت سکوی تفریحی در مازندران صادر شد/ تمدید مجوز ساخت نصب سکوی نفتی در بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی با اشاره به موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی، اظهار داشت: بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین، صدور اجازه تاسیس اسکله و سایر تاسیسات و تجهیزات ضمن تصویب طرح مربوطه با داشتن حق نظارت در اجرا و بهره برداری بر عهده این سازمان است.

بنابراین مدارک متقاضیانی که دریافت شده بود، در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت که نهایتا با تمدید مجوز ساخت نصب سکوی نفتی در استان بوشهر، تمدید مجوز ساخت اسکله اختصاصی در استان بوشهر، صدور مجوز ساخت سکوی تفریحی در استان مازندران، صدور مجوز بهره برداری کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان خوزستان و تمدید مجوز ساخت اسکله مسافری در استان خوزستان موافقت شد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عبور بزرگ‌ترین کشتی کانتینری جهان از کانال سوئز

س بهمن 18 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، این کشتی جدیدترین عضو اضافه شده به سری کشتی­‌های نوع A – Evergreen است که می­‌تواند بیش از ۲۴ هزار کانتینر را حمل کند. بر اساس گزارش اداره کانال سوئز؛ عبور موفقیت آمیز این کشتی نشان دهنده آمادگی کانال سوئز برای عبور نسل […]

همچنین بخوانید: