الحاق یک شناور راهنمابر به بندر خرمشهر/ ارتقا توان عملیاتی بندر خرمشهر در حوزه ‌شناوری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با الحاق یک شناور راهنمابر به بندر خرمشهر، توان عملیاتی حوزه شناوری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ارتقا می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی در آئین بهره‌برداری و الحاق شناور راهنمابر به بندر خرمشهر که با حضور مدیر این اداره کل و جمعی از دریانوردان برگزار شد، اظهار داشت: مدت طولانی بود که اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در امر سرویس‌دهی و راهنمابری کشتی‌ها با مشکل مواجه بود و حل این مساله برای ما دغدغه به شمار می‌رفت.

وی افزود: نبود شناور متناسب برای ارائه خدمات به کشتی‌ها، وقت زیادی را صرف می‌کرد و این امر باعث کاهش سرعت فعالیت می‌شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت‌: با الحاق این شناور راهنمابر  به بندر خرمشهر، توان عملیاتی حوزه شناوری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ارتقا می‌یابد.

اسعدی بیان کرد: با ورود این شناور، مسیر آبراه اروند که 62 مایل است در کمتر از 3 ساعت طی خواهد شد و این امر به زمان انتظار شناورهای ورودی و خروجی کمک شایانی می‌کند.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رهاسازی ۳۵۰ هزار بچه ماهی در دریاچه سد مسجدسلیمان

چ اسفند 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان گفت: دومین محموله به تعداد ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و گونه‌های کپورماهی در هفته جاری در بالادست دریاچه سد مسجدسلیمان (گدار لندر) رهاسازی شد. مهرداد محمدی دوست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهیان بومی […]

همچنین بخوانید: