بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از میز ارتباطات مردمی این سازمان در سفر رییس جمهور به بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درنخستین روز از سفر خود به استان بوشهر از میز خدمت سازمان بنادر و سازمانها و‌ شرکت های تابعه این وزارتخانه در سفر رییس جمهور به بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانوردی، علی اکبر صفایی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان بنادر و‌دریانوردی به همراه حسین مذنب مدیرکل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و‌نماینده تام الاختیار وزیر راه و‌شهرسازی در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه، در این بازدید از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و‌پاسخگویی به مردم و مراجعین قرار گرفت.

 وی در این بازدید، همچنین وضعیت تعاونی مسکن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و استفاده از ظرفیت شهر جدید عالیشهر برای مسکن کارکنان را مورد بررسی قرار داد.

میز ارتباطات مردمی سازمان بنادر و دریانوردی و سایر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و‌ شهرسازی از روز چهارشنبه هفته جاری برپا شده و تا روز جمعه پایان سفر رییس جمهور پذیرای بوشهری‌ها خواهد بود.

این میز در بازه زمانی یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۸ در مجموعه سالن ورزشی شهدای خلیج فارس (خیابان شهید شهریاری-جنب سینما بهمن) برپا است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته در میز ارتباطات مردمی، مشکلات و مطالبات بوشهری‌ها با حضور کارشناسان و مدیران ذیربط مورد بررسی قرارمی‌گیرد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل ساحلی «خورشید» امروز در بوشهر افتتاح می‌شود/کلنگ زنی پارک ساحلی در بوشهر با حضور وزیر میراث

پ اسفند 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه اسماعیل سجادی منش در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر به همراه هیئت همراه از افتتاح پروژه‌های گردشگری در استان نیز با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد. مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و […]

همچنین بخوانید: