مراسم تشییع و تدفین نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) ظهر جمعه 12 اسفند برگزار می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مراسم تشییع و تدفین پیکر خانم ماندانا منصوریان نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) ظهر جمعه 12 اسفند در آستان مقدس امام زادگان عینعلی و زینعلی پونک تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، بر اساس پیگیری و هماهنگی های سفارت ایران در انگلیس، پیکر مرحومه سرکارخانم ماندانا منصوریان، شامگاه پنجشنبه ۱۱ اسفندماه با پرواز خط هوایی ایران ایر از لندن به تهران منتقل شد.

طبق برنامه ریزی و نظر خانواده آن مرحومه، پس از انجام تشریفات اداری ترخیص فرودگاه و بهشت زهرا،  مراسم تشییع و تدفین پیکر ایشان، ساعت 11:30 روز جمعه 12 اسفند در آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی واقع در پونک، انتهای خیابان اشرفی اصفهانی برگزار می شود.

گفتنی است، خانم ماندانا منصوریان نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی، پس از تحمل یک دوره بیماری ، پنجم اسفندماه در بیمارستانی در لندن درگذشت. ایشان به مدت 8 سال نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) در لندن بود که یکی از نهادهای تخصصی سازمان ملل متحد محسوب می‌شود. مرحومه منصوریان در مدت خدمتش در “آیمو” ضمن تلاش‌های موفقیت آمیز توانست به مدت دو سال به‌ عنوان نایب رییس کمیته فنی این سازمان انتخاب و خدمت کند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجارت دریایی استان بوشهر صادرات‌محور باشد

پ اسفند 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه یه گزارش خبرنگار بازار، دکتر احمد وحیدی پنجشنبه‌شب در بازدید از تاسیسات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه و تقویت اقتصاد دریامحور مورد تاکید است و مدیران استان باید در این مسیر گام بردارند. وی افزود: شیلات و آبزی‌پروری، گمرک و بنادر […]

همچنین بخوانید: