بندر تجاری شادگان پذیرای گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به دنبال توافق بندر تجاری شادگان با اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شادگان، این بندر تجاری با اجرای برنامه‌های متنوع پذیرای گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌ بنادرودریانوردی، مصطفی سکرانی مدیر بندر شادگان با اعلام این خبر بیان داشت: در جریان برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان شادگان به ریاست فرماندار و با حضور دستگاه‌هایی اجرایی عضو این ستاد که در محل اداره بندر و دریانوردی شادگان برگزار شد، بر رونق بخشیدن به سفرهای دریایی و گردشگری دریایی در این شهرستان با بهره‌گیری از زیرساخت های این بندر تأکید شد.   

سکرانی در ادامه افزود: همچنین  برای نخستین بار و با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری توافق شد تمهیدات لازم جهت استفاده گردشگران و مسافران نوروزی تمهیداتی مشتمل بر گشت دریایی به همراه موسیقی زنده، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات محلی و بازدید از تأسیسات بندری فراهم گردد. 

یادآور می‌شود  تالاب شادگان با بیش از ۴۰۰ هزار هکتار وسعت از جذابه‌های طبیعی شهرستان شادگان است از جنوب به خور ابوخضیر و بندر تجاری شادگان منتهی می‌شود و همه ساله شاهد گردشگران بسیاری برای بهره مندی از جاذبه های طبیعی آن است همچنین  بندر تجاری شادگان در خور طبیعی ابوخضیر منشعب از خور موسی با توجه به طبیعت بکر موجود در آن از جاذبه‌های دریایی بالقوه‌ای برخوردار است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش زمان انتقال و راه اندازی سکوها توسط ایزوایکو

چ اسفند 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از ایزوایکو؛ سلمان ضربی مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران طی نشست خبری جزییات انجام فاز ۱۴ پارس جنوبی نیز با بیان اینکه ایزوایکو یکی از پیمانکاران اصلی توسعه میادین نفتی و گازی […]

همچنین بخوانید: