کسب عنوان عکس برتر سال 2021 توسط افسران کنترل و بازرسی بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تصاویر افسران کنترل و بازرسی کشتی ها از نواقص بازرسی های صورت گرفته در بندر چابهار به عنوان عکس برتر سال 2021 کشورهای تفاهم نامه اقیانوس هند انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سید احمد هاشمی معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان سیستان و‌بلوچستان با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه اقیانوس هند در خصوص انسجام و یکپارچگی در کنترل و بازرسی از کشتی های متردد در منطقه شامل کشورهای ایران، استرالیا، بنگلادش، کوموروس، اریتره، فرانسه، هند، کنیا، ماداگاسکار، مالدیو، موریتانی، موزامبیک، میانمار، عمان، سیشل، سریلانکا، آفریقای جنوبی، سودان، تانزانیا و یمن، همه ساله مسابقه ای را در خصوص انتخاب بهترین عکس از نواقص ثبت شده در بازرسی ها برای تشویق افسران کنترل و بازرسی کشورهای تفاهم نامه برگزار می نماید.

هاشمی افزود: در میان تصاویر ارایه شده از همه کشورهای عضو در سال 2021، تصویر گرفته شده توسط افسران کنترل و بازرسی کشتی های بندر چابهار به عنوان بهترین عکس 2021 با رای همه کشورهای عضو انتخاب شد و در گزارش سالانه این تفاهم نامه در سال 2022 به چاپ رسید. 

وی خاطر نشان کرد: افسران کنترل و بازرسی کشتی‌ها وظیفه بازرسی و کنترل انطباق شناوران متردد در بنادر با الزامات ملی و بین المللی در حوزه ایمنی، حفاظت از محیط زیست دریایی و حفظ حقوق دریانوردان را بر عهده دارند و در صورتی که عدم انطباق اساسی در شناوری مشاهده شد، شناور فوق تا رفع نواقص و انطباق با الزامات توقیف می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکات برجسته گزارش GLOBFISH از بازار جهانی صید و آبزی‌پروری نگارش چهارم 2022

ش اسفند 20 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه اقتصاد جهانی آبزیان رشد تولید و تجارت در سال 2022، قیمت ها به طور کلی قوی باقی می مانند انتظار می‌رود تولید و تجارت رشد کمی داشته باشد و مصرف ماهی به دلیل تقویت تقاضا به سطح سال 2018 بازگردد. انتظار می‌رود تولید جهانی ماهی در […]

همچنین بخوانید: