خدمات رسانی بنادر آبادان به زائران یادمان شهدای والفجر ۸ ادامه دارد / ارائه خدمات به بیش از ۴ هزار ۵۰۰ زائر در روز

زمان مطالعه: 2 دقیقه



مدیر بنادر و دریانوردی بنادر آبادان گفت : روزانه به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر خدمات رسانی می شود و تا زمانی که زائران و کاروان راهیان نور در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار حضور دارند این روند ادامه دارد‌‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مالکی زاده ضمن اشاره به حضور هر ساله زائزان و کاروان راهیان نور در یادمان والفجر ۸ اروندکنار گفت : امسال بدلیل مصادف بودن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی ، سفرهای زائران و کاروان راهیان نور به یادمان شهدای والفجر ۸  اروندکنار از اواخر بهمن ماه آغاز شد و تاکنون ادامه دارد‌.

مالکی زاده افزود  : تا کنون حدودا بیش از ۱۰۰ هزار زائر از یادمان شهدا بازدید کردند و زائران در این مدت زمان ، پس از حضور در یادمان شهدا و زیارت شهدای وطن ، با کشتی لندینگ کرافت که توسط سپاه  تامین شده است ، گشت دریایی در اروند رود را هم تجربه کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد : به رسم هر سال ، مدیریت بنادر آبادان به ویژه بندر اروندکنار ، با استقرار یک فروند یدک کش جهت تسهیل پهلو دهی و جدا سازی کشتی حامل زائران ، مستقر و در حال بهره برداری است و همچنین علاوه بر آن ، بین زائران و گردشگران ، قبل از سفر و گشت دریایی ، جلیقه نجات توزیع می شود.

 وی با بیان اینکه شناور ناجی جهت افزایش ایمنی سفر های دریایی در یادمان شهدا مورد بهره برداری قرار دارد گفت : تیمی ۹ نفره متشکل از نیروی خدمات دریایی و امور بندری ، روابط عمومی ، مسئول آمار ، مسئول ایمنی و خدمات عمومی در حال خدمات رسانی است.

مالکی زاده تاکید کرد : نیروی خدمات رسانی بندر اروندکنار شرایط قبل و بعد از گشت دریایی را کنترل و رصد میکنند تا از بروز حوادث پیشگیری شود.

گفتنی است که حضور نیروی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان ، یدک کش و شناور ناجی تا زمان حضور زائران و کاروان راهیان نور و برقراری گشت دریایی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سه طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به مرحله جذب سرمایه‌گذاری رسید/ توسعه گردشگری دریایی با ساخت مجموعه‌های‌ مارینا

د اسفند 22 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فراخوان جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی در فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساخت و بهره‌برداری سه طرح بزرگ گردشگری دریایی این استان خبر داد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حسین عباس‌نژاد اظهارکرد: استان هرمزگان با […]
سه طرح گردشگری دریایی بنادر هرمزگان به مرحله جذب سرمایه‌گذاری رسید

همچنین بخوانید: