دست­یابی به راهکارهای پایدار و سبز برای مدیریت پسماند بنادر استان گیلان/ صرفه جویی در مصرف منابع انرژی در دستور کار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



همایش مدیریت سبز با هدف دست­یابی به راهکارهای پایدار و سبز برای مدیریت پسماند در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه سازمان بنادرودریانوردی، همایش مدیریت سبز با حضور کارشناسان حوزه های دریایی، بندری و فنی مهندسی اداره کل و نمایندگان HSE شرکت های بنادر استان گیلان در این اداره کل برگزار شد.

شناخت جنبه­‌های مختلف مدیریت سبز پسماند و بررسی اثربخشی آن، ارائه‌­ راهبردها و راهکارهای موثر در زمینه مدیریت سبز پسماند، دست­یابی به راهکارهای پایدار و سبز برای مدیریت پسماند، ارتقا فرهنگ و توجه به موضوعات مرتبط با محیط زیست و ترویج راهکارهای دوستدار محیط زیست در سطح جامعه و صنعت و همچنین معرفی سیستم‌های مختلف بازیافت پسماند از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.

گفتنی است، همایش مدیریت سبز به مدت یک روز و در راستای آیین نامه نظام مدیریت سبز و به منظور صرفه جویی در مصرف منابع انرژی، آب و پسماند برگزار شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازوکار پرداخت حق بیمه ملوانان و صیادان تعیین شد

چ اسفند 24 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مانا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات لایحه بودجه سال 1402 اعاده شده از شورای نگهبان با اصلاح بندهای الحاقی 6، 10 و 12 تبصره 11 ماده واحده […]

همچنین بخوانید: