انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه آزاد ماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در راستای همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با رویکرد توسعه فعالیت‌ها و کسب و کار دانش بنیان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریا‌نوردی خوزستان در خصوص جزئیات این همکاری بیان داشت: در نشستی بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و پژمان شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به منظور گسترش همکاری‌های مشترک و همچنین ایجاد ارتباط مؤثر و فعال در زمینه‌های علمی، پژوهشی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای این اداره کل تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گفته سیدعلی سیاوش، دستیابی به دانش و فناوری مربوط به صنعت دریانوردی و موضوعات مرتبط با اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان محور این همکاری‌ها عنوان شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع  این اداره کل تصریح کرد: این تفاهم‌نامه همکاری‌های نظام یافته جهت انجام تحقیقات کاربردی، فعالیت‌های آموزشی و خدماتی بین این اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیتها و کسب و کار دانش بنیان در تمامی حوزه‌های مرتبط و بهره مندی از منابع فنی، علمی و آزمایشگاهی حسب اعلام نیاز طرفین از جنبه های دیگر این همکاری ها محسوب می‌گردد و گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی مشترک به منظور تبادل افکار و اطلاعات و انتقال تجربیات از موضوعاتی است که در قالب این تفاهمنامه همکاری مورد تاکید قرار گرفته است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه ناوگان عملیاتی یگان حفاظت بنادر استان بوشهر در اولویت های سال جدید است/ رشد ۵۱ درصدی عملیات کانتینری در بندر بوشهر طی سال جاری

د اسفند 29 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف افزایش توان عملیاتی توسعه ناوگان یگان حفاظت بنادر در اولویت های این اداره کل برای سال جدید است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب در نشست با نیروهای یگان حفاظت این […]
توسعه ناوگان عملیاتی یگان حفاظت بنادر استان بوشهر در اولویت های سال جدید است/ رشد ۵۱ درصدی عملیات کانتینری در بندر بوشهر طی سال جاری

همچنین بخوانید: