حماسه ۲۹ فروردین ۶۷ استکبار را نزد ملت‌ها منفور کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با ارسال پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه سال ۶۷ سالروز رشادت‌آفرینی شهیدان رئیسی و دارا در مراسم شب‌خاطره‌ای بر روی ناو شهید محمد ناظری که سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه آن را قرائت کرد.

وی در این پیام آورده است: در حقیقت ثمره این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها همین روحیه و انگیزه ایجاد شده و جوامع و دولت‌های بین‌المللی برای مقابله با زورگویی‌ها و ستمگری‌هایی است که بر اثر تخریب چهره پوشالی سران استکبار جهانی در منطقه و سراسر دنیا و در رأس آن آمریکای جنایتکار ایجاد شده است.

۲۹ فروردین‌ماه یادآور ایستادگی جانانه و هوشمندانه دریادلان غیور و جان برکف نیروی دریایی سپاه در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح آمریکای جنایتکار که در حال جولان دادن در آب‌های نیلگون خلیج تا ابد فارس و پشتیبانی وسیع از اقدامات متجاوزانه صدام جنایتکار برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران بوده است و رشادت‌های دریادلان ما باعث شد تا این نبرد مستقیم هیچ وقت به نفع آن‌ها تمام نشود.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از پیام خود بیان کرد: شهدای نیروی دریایی سپاه در نبرد جانانه خود مقابل ارتش متخاصم آمریکای جنایتکار به مصداق آیه شریفه ۲۴۹ بقره (کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللّهِ) برای همیشه داغ شکست کفر از ایمان بر پیشانی استکبار جهانی حک و پرچم پرافتخار اسلام را بار دیگر بر پهنه گیتی به اهتزاز درآوردند و امروز این حماسه چهره زشت استکبار نزد ملت‌های ظلم ستیز و انقلابی را بیش از پیش منفور کرده که مصداق آن می‌توان در سراسر دنیا مشاهده کرد.

وی یادآور شد: در حقیقت ثمره این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها همین روحیه و انگیزه ایجاد شده و جوامع و دولت‌های بین‌المللی برای مقابله با زورگویی‌ها و ستمگری‌هایی است که بر اثر تخریب چهره پوشالی سران استکبار جهانی در منطقه و سراسر دنیا و در رأس آن آمریکای جنایتکار ایجاد شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجهیز ۷۰ بندر صیادی به سیستم اطفاء حریق

س فروردین 29 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از تجهیز بنادر صیادی به سیستم اطفاء حریق در راستای افزایش ارتقای ایمنی این بنادر خبر داد. به گزارش راد، سید مصطفی بهشتیان با تأکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در بنادر صیادی کشور گفت: تجهیز بنادر صیادی […]

همچنین بخوانید: