ثبت رکورد تازه در تخلیه کشتی حامل گندم طی یک شبانه‌روز

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در تازه‌ترین رکوردشکنی مجتمع بندری امام خمینی(ره) در زمینه تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی، ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با تخلیه ۲۶ هزار و ۹۰۵ تن از یک کشتی حامل گندم طی یک شبانه‌روز رکورد بی‌سابقه‌ای به ثبت رسید.

 

چگنی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری سه فروند کشتی حامل گندم به میزان  نزدیک به 200 هزار  تن در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۸ کشتی حامل انواع کالاهای اساسی با تناژ ۵۳۳ هزار و 215 تن در اسکله‌های کالاهای اساسی  بندر امام خمینی(ره) در حال تخلیه می‌باشند که طی سه روز آینده کار تخلیه آنها به پایان می‌رسد.

 

معاون امور بندری و اقتصادی با اشاره به آمادگی تجهیزاتی و برخورداری این مجتمع بزرگ بندری از تجهیزات پیشرفته و قدرتمند خاطرنشان کرد:  به طور میانگین روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزارتن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) تخلیه می‌شود.

 

گفتنی است در سال گذشته ۲۷ فروند کشتی حامل گندم با تناژ نزدیک به دو میلیون تن محمولات خود را  در ابن بندر بزرگ تجاری تخلیه و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی همکار به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصویب تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در طرح‌های ساحلی و دریایی در مجمع تشخیص

ی اردیبهشت 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه «تسهیل و توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و جلب حداکثری منابع مالی و غیرمالی در طرح های زیرساختی و توسعه ای مناطق ساحلی و دریایی با ایجاد زیرساخت های لازم نرم افزاری از قبیل مشوق های قانونی – حقوقی و اقتصادی» در سومین جلسه مشترک […]

همچنین بخوانید: