نیروی دریایی ایران دست برتر را در دریاها دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اثربخشی و اثرگذاری نیروی دریایی در حوزه دریا بسیار بالاست، افزود: هرچند ممکن است از نظر کمی کمتر باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه دریا پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، گفت: در جدول توانمندی‌ها بالاتر از ما وجود ندارد و وقتی ناوگانی از نیروی دریایی در کشوری حضور پیدا می‌کند نشان می‌دهد که از نظر اقتصاد، فرهنگ، علم و دانش و غیره دارای برتری است.

ایرانی با بیان اینکه کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری‌های صنعتی حرف‌ها برای گفتن دارد، افزود: اثربخشی ناوشکن‌های ما در حدی است که وقتی وارد کشوری می‌شویم مردم آن منطقه بعد از مشاهده برخورد و رفتار نیروهای ما به مسائل زیادی پی می‌برند و شوکه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایران هیچگاه منزوی نبوده و دارای اقتدار است، ادامه داد: در دریانوردی‌ها مکرر از کشورهای منطقه و جهان بازدید داشتیم و این بازدیدها اثربخش بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما دنبال اقتدار هستیم نه قدرت یادآور شد: قدرت از نظر ما پوشالی بوده ولی اقتدار ماندگار است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه

س اردیبهشت 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان بندر گناوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور در اسکله […]

همچنین بخوانید: