تداوم روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با پهلوگیری همزمان 4 فروند کشتی حامل کالای اساسی انجام شد؛


در ادامه تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، چهار فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در کمتر از ۲۴ ساعت به طور همزمان در اسکله‌های غلات بندر امام خمینی(ره) پهلو دهی و تخلیه آنها آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، داود چگنی معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل ضمن اعلام این خبر بیان داشت:  این ۴ فروند حامل ۲۹۱ هزار تن انواع کالاهای اساسی هستند که شامل ۳ فروند کشتی حامل ذرت به وزن بیش از  ۲۲۱ هزار تن و یک فروند کشتی حامل دانه روغنی سویا به وزن حدود ۷۰ هزار تن است.

چگنی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان کانون تخلیه و بارگیری غلات کشور(هاب) مقصد بیش از ۷۰ درصد واردات کالاهای اساسی کشور است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 478 هزار تن انواع غلات از جمله گندم، ذرت، جو، دانه روغنی،كنجاله، شکر و روغن خوراکی تخلیه و در حدود یک میلیون و 400 هزار تن نیز بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرعت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی حامل گندم در بندر بوشهر/بیش از ۹ هزارتن گندم وارداتی در بندر بوشهر تخلیه شد

د اردیبهشت 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تاکنون 9 هزار و 140 تن  گندم از محموله ۲۷ هزارتنی  در بندر بوشهر تخلیه شده است ومابقی آن نیز که در حدود 17 هزار تن  دیگرمی باشد در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه خواهد شد.  وی بیان کرد: در این فرایند 371 دستگاه […]
سرعت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی حامل گندم در بندر بوشهر/بیش از ۹ هزارتن گندم وارداتی در بندر بوشهر تخلیه شد

همچنین بخوانید: