بررسی مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی و شرکت های فعال کارگزاری ترابری دریایی و بندری در بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان بمنظور بررسی مشکلات، رفع چالشها و فعالیت فعالین بخش خصوصی با  شرکت ها، نمایندگان کشتیرانی، شرکت های تخلیه و بارگیری، اپراتور های بندری و نمایندگان شرکت های بازرسی کالا و کانتینر در بندر شهید بهشتی چابهار دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد موضوعات مختلفی از جمله فعالیت شرکت‌ها، عدم هماهنگی در ارائه خدمات مطلوب و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود فعالیت های کسب و کار این شرکت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان استفاده از نظرات و پیشنهادهای شرکت‌ها و فعالین بخش خصوصی برای بهبود فعالیت‌ها و ارتقای رضایتمندی مشتریان را از اهداف اصلی این اداره کل عنوان کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیچ محدودیتی در هیچ دریایی نداریم

ش اردیبهشت 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دستاورد مهم ماموریت ناوگروه ۳۶۰ این بود که ما دیگر هیچ محدودیتی در هیچ دریایی نداریم و در هر طوفانی می‌توانیم با طراحی دقیق مسیر عبور کنیم. به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی […]

همچنین بخوانید: