نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال ایران در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور در گیلان با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در اسکله گردشگری موجشکن غربی مجتمع بندری انزلی  عصر پنجشنبه هجدهم خرداد، برگزار شد.

این جشنواره دریایی با نواخته شدن سرود ملی توسط گروه رزم نوازان ناوگان شمال نداجا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط یک پاراموتور در آسمان بندر آغاز شد و همه حاضرین از جمله مسئولین، گردشگران و مردم حاضر در جشنواره با صدایی رسا سرود ملی را یکصدا خواندند.

سپس کمیته های ورزشی مختلف از جمله، جت اسکی، موج سواری، جت بت، اسکی روی آب، ورزش های هوایی، ماهیگیری و شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به ترتیب به حرکت های ورزشی دریایی و رژه دریایی اقدام کردند.

گفتنی است، نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شمال کشور  در گیلان با استقبال پرشور علاقه مندان و ورزشکاران در رده های سنی مختلف در اسکله گردشگری مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید معاون وزیر کشور از بنادر بوشهر/ افزایش سهم بنادر بوشهر از اقتصاد دریامحور در دستور کار

ش خرداد 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی،محمد شکیبی نسب در نشست با محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ، با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی بنادر استان بوشهر احداث باند دوم جاده دسترسی به مجتمع […]
بازدید معاون وزیر کشور از بنادر بوشهر/ افزایش سهم بنادر بوشهر از اقتصاد دریامحور در دستور کار

همچنین بخوانید: