بازدید یک هیات سرمایه گذاری چینی از بندر امیرآباد/ تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ یک گروه از فعالان اقتصادی کشور چین عصر امروز 29 خرداد 1402 با حضور در بندرامیرآباد با محمدعلی موسی پور مدیرکل این بندر دیدار و پیرامون مسائل مختلف سرمایه گذاری گفتگو کردند.

مدیرکل بنادرودریانوردی در این دیدار ضمن تبیین امکانات ، ظرفیت‌ها و آخرین دستاورهای عملیاتی بندرامیرآباد ، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این بندر تشریح کرد.

موسی پور افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ، فرآیند امور سرمایه گذاری از جلب ، جذب ، احداث و بهره برداری برای متقاضیان سرمایه گذاری در بندرامیرآباد تسهیل و تسریع شده است.

وی، احداث بخش های آزمایشگاهی، انبار سوله، پایانه مکانیزه غلات، مخازن نفتی و روغن خوراکی و محوطه کانتینری را از مهم ترین زمینه‌های سرمایه گذاری در بندرامیرآباد عنوان کرد.

وی ضمن استقبال از حضور سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه‌گذاری دریامحور در بندرامیرآباد ابراز امیدواری کرد: این بازدیدها باتوجه به ظرفیت‌های ترانزیتی، ترانشیپی، زیربنایی و لجستیکی بندر امیرآباد، فرصت مناسبی را جهت رونق سرمایه گذاری و توسعه‌ پیشرانه های حمل و نقل در این بندر فراهم آورد.

گفتنی است در پایان این جلسه، هیأت چینی با همراهی مدیران بندرامیرآباد از ظرفیت‌ها ، اسکله‌ها و مناطق عملیاتی این بندر بازدید کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطر‌ات استفاده از تانکر‌های قدیمی و فرسوده برای انتقال نفت

س خرداد 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مؤسسه Allianz Shipping Safety در تحلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۹۰۰ نفتکش بزرگ در سراسر جهان فعالیت می‌کنند و تعدادی نیز در سایز‌های متوسط و کوچک به جابه‌جایی نفت می‌پردارند یاد‌آور شد:  براساس ارزیابی کارشناسان IMO ناوگانی […]

همچنین بخوانید: