رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد/ جابجایی بیش از 37 هزار خودرو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری بنادر و دریانوردی بندرلنگه با تخلیه و بارگیری 37 هزار دستگاه خودرو ترانزیتی با افزایش 41 درصدی توانست بار دیگر در این بخش از عملیات حمل و نقلی در سطح بنادر ایران رکوردشکنی کند.

وی ادامه داد: تخلیه و بارگیری این تعداد خودروی ترانزیتی توسط 269 فروند شناور فلزی انجام گرفته و پس از انجام عملیات گمرکی به مقاصد کشورهای عراق، افغانستان و همچنین کشورهای آسیای میانه بارگیری شده است.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان؛ افزایش سطح خدمات دریایی و بندری در راستای ترانزیت خودرو در بندرلنگه از جمله تفکیک اسکله تخلیه و بارگیری خودرو از دیگر کالاها، بهره‌برداری از سکوی ویژه بارگیری خودرو، افزایش ساعات تخلیه شناورها و فعالیت نظام‌مند بیش از 20 شرکت فعال در زمینه ترانزیت خودرو باعث شد ترانزیت خودرو در خرداد  امسال از مرز 37 هزار دستگاه عبور کند که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برپایی نمایشگاه دریایی در بندر خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ دریایی

ش تیر 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی عسکری در این آئین، اظهار داشت: هر ساله به مناسبت روز دریانورد جشنی ویژه دریانوردان و کارکنان بندر برگزار می‌شد اما امسال با ابتکاری متفاوت، نمایشگاه دریایی برای ایجاد فرهنگی نو در بحث دریا و بندر برپا شد. وی عنوان کرد: این نمایشگاه […]
برپایی نمایشگاه دریایی در بندر خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ دریایی

همچنین بخوانید: