هم افزایی دستگاه قضایی و نداجا برای حفاظت از امنیت خلیج فارس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی شنبه شب در دیدار با امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی جمعی از مسئولان و فرماندهان نداجا برگزار شد، ضمن تبریک موفقیت های نداجا، حضور ستاد نیروی دریایی و فرماندهی ارشد آن در استان هرمزگان را مایه افتخار عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب فخر و مباهات در این نقطه از ایران اسلامی است.

وی افزود: دستگاه قضایی خود را موظف می‌داند که با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه در تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور و مأموریت‌های بزرگی که بر عهده این نیرو می باشد، همکاری لازم را داشته باشد.

قهرمانی به نقش مهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت خلیج فارس و دریای عمان و اجرای دقیق مأموریت‌های محوله اشاره نمود و تصریح کرد: برای حمایت از نداجا و پیشبرد اهداف آن، هر کاری از دستمان بر بیاید، کوتاهی نخواهیم کرد.

قهرمانی با تبریک توفیقات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در انجام مأموریت‌های محوله در آب های بین المللی و اقیانوس ها، تأکید کرد: این حضور مقتدرانه حاکی از توانمندی دریایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و تکاوران نیروی دریایی ارتش ثابت کردند آماده جانفشانی برای دفاع از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در منطقه هستند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: دستگاه قضایی استان هرمزگان جهت برقراری نظم و امنیت دریایی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعامل بسیار خوبی دارد و از اینرو تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ضمن افزایش ارتباط با نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات رسانی در جهت رضایتمندی مردم و حفظ امنیت میهن عزیزمان را با شتاب هرچه بیشتر پیگیری کنیم.

گفتنی است؛ در جریان این دیدار امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده توسط نداجا برای دفاع از حریم دریایی کشور در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان پرداخت و بر تعامل و هم افزایی نیروی دریایی ارتش و دستگاه قضایی به منظور حفاظت از نظم و امنیت در مرزهای آبی کشور تأکید کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقرار هوای بسیار گرم و نفسگیر در مناطق ساحلی خوزستان

ی تیر 11 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: با تقویت سامانه کم فشار جنب حارّه‌ای، شاهد افزایش دمای هوا در اغلب مناطق ساحلی خوزستان هستیم. وی گفت: دمای هوای برخی شهر‌های ساحلی خوزستان همچون آبادان و خرمشهر به بالای ۴۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید. سبزه‌زاری افزود: […]

همچنین بخوانید: