پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت هفته صنعت و معدن – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







 

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو با صدور پیامی هفته ملی صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:

باید به‌ انگیزه‌های‌ پاک‌ و انسان های شریف‌ در عرصه‌ تولید داخلی‌ ، صنعت‌ و اصناف‌ بها داده‌ شود. (مقام معظم رهبری «مدظله العالی»)

تکیه بر توانمندی های حوزه  صنعت دریایی از  اساسی ترین عناصر توسعه و پیشرفت اقتصاد دریا محور کشور محسوب می شود. و رسیدن به این موفقیت مرهون کسانی است که با دانش و تخصص والای خود تحت شرایط سخت کشور به فعالیت در این حوزه  می پردازند.

اینجانب  بر خود واجب می دانم ؛  گرامیداشت هفته ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران صنعت ایران به ویژه همکاران خود در صنعت دریایی که با تلاش و زحمات شبانه روزی خود چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

سلمان ضربی

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت مفهوم کریدور اقتصادی با تأکید بر کریدور شمال-جنوب

ی تیر 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نویسنده: مهدی رزم آهنگمدیر گروه اقتصاد بین‌الملل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی کریدور اقتصادی مفهومی است که طی چند سال اخیر در فضای سیاست‌گذاری و گفتمانی کشور برجسته شده است. به طور خاص به‌وقوع پیوستن چند رویداد باعث شده است این مفهوم اهمیتی دوچندان برای ایران […]

همچنین بخوانید: