برگزاری موفق مانور اطفاء حریق در بندر دیر/ استقرار شناور آتشخوار پیشرفته در بندر دیر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی در تشریح خبر این مانور اظهار کرد: مانور اطفاء حریق با هدف ارزیابی توان نیروهای عملیاتی و افزایش سطح آمادگی آتش نشانان بندر دیر برگزار شد.

وی بیان کرد: در فصل تابستان بنابر ضرورت آمادگی آتش نشانان برای مقابله با حوادث احتمالی مانورهای متنوعی برای بنادر استان تعریف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر استان امسال اقدامات بسیار خوبی رقم خورد و در تداوم این اقدامات شناور آتشخوار  پیشرفته در آینده نزدیک در بندر دیر مستقر می‌شود.

شکیبی نسب افزود: در کنار تجهیز ناوگان آتش نشانی انتظار داریم جوامع محلی نیز برای پیشگیری از آتش سوزی در اسکله ها رعایت الزامات ایمنی را با جدیت تمام دنبال کنند. 

وی همچنین با اشاره به اجرا موفقیت‌آمیز مانور اطفاء حریق در بندر دیر از آتش نشانان این بندر برای اجرا مانور براساس سناریوی تعریف شده  قدردانی کرد.

گفتنی است، مانور اطفاء حریق با حضو باربرز فرماندار دیر، دهقان مدیرکل مدیریت بحران استانداری، امینی مدیرکل شیلات استان و پورمحمد مدیر بندر و دریانوردی دیر بندر دیر برگزار شد

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف محموله ۱۹۰ میلیارد ریالی قاچاق کالا در بندر نخل تقی عسلویه

ی تیر 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار حیدر سوسنی با اشاره به توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر نخل تقی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، در عملیات مشترک با مأموران دریابانی، یک فروند شناور باری […]

همچنین بخوانید: