ناوگروه ۳۶۰ ارتش افتخار نیروهای مسلح شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا حیدری افشار دادستان نظامی هرمزگان در جمع فرماندهان، روسا و مدیران منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش در انجام مأموریت هایی در سطح جهانی برای کشورمان، این اقدامات را افتخار آفرین خواند و آن را سبب ارتقا و افتخار نیروهای مسلح برشمرد.

وی با بیان اینکه انجام مأموریت های راهبردی توسط نیروی دریایی ارتش با سلاح ایمان انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: رمز عزت آفرینی این مأموریت ها نیز بدلیل روحیه ایمانی است که در وجود نیروهای مسلح کشورمان جاری است.

حیدری افشار اضافه کرد: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اکنون نیروهای مسلح کشورمان در هر مأموریتی افتخار آفرین بوده و بر قله اقتدار ایستاده اند و ما این را از حمایت مردم و مردمی بودن نیروهای مسلح کشورمان داریم که در سایه هدایت های هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا، موفق به انجام مأموریت های متعدد می شوند.

دادستان نظامی هرمزگان، وجود روحیه نظم و انضباط در امور را از جمله مهم ترین ابزارهای تحقق مأموریت ها خواند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرکز اصلاح‌نژاد ماهیان سرد آبی دشتروم بویراحمد نیازمند نگاه توسعه مدارانه مسئولان

س مرداد 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهیاسوج – ایرنا – مرکز “اصلاح‌نژاد ماهیان سرد آبی دشتروم ” کهگیلویه و بویراحمد که روزی تنها مرکز کشور در تولید بچه ماهی و تخم چشم‌زده بود، اکنون به لحاظ کمبود اعتبار در شرایط نامناسبی قرار گرفته و نیازمند حمایت مالی است . منبع

همچنین بخوانید: