زیرساخت‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر تقویت می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز طرح‌های شیلات در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه آبزی‌پروری است که باید در این زمینه حمایت‌های لازم انجام شود.

رئیس سازمان شیلات ایران اضافه کرد: مرکز تولید مولد میگو عاری از بیماری در استان بوشهر امروز اجرایی شده که نقش مهمی در حوزه آبزی‌پروری خواهد داشت.

وی از سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی در اجرای مرکز تولید مولد میگو عاری از بیماری خبر داد و بیان کرد: تولید بچه ماهی برای پرورش در قفس‌های دریایی از دیگر طرح‌های مهم است.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه طرح‌های پرورش آبزیان تاکید کرد: برای تأمین زیرساخت‌های آن و تولید نهاده‌های لازم است که یکی از نهاده‌های مهم، تولید بچه ماهی قابلیت در پایه‌های زیستی دریایی و این مهم در دستور کار قرار قرار گرفته است. 

وی با اشاره به افتتاح ۳۵ طرح و آغاز ساخت ۱۲ پروژه در شهرستان تنگستان افزود: ۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود که زمینه‌ساز اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میزگرد تخصصی مشترک در خصوص آزادسازی واردات شناورهای تفریحی

پ شهریور 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه میزگرد تخصصی مشترک در خصوص آزادسازی واردات شناورهای تفریحی میلاد پاشازاده کد خبر : 1989 ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ حسن رضا صفری گفت: از مسئولین وزارت گردشگری و کمیسیون تلفیق دعوت می کنم تا طی میزگرد تخصصی در خصوص آزاد سازی واردات شناور های تفریحی بحث و گفتگو کنیم. […]

همچنین بخوانید: