آموزش برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO توسط موسسه رده بندی ایرانیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO توسط موسسه رده بندی ایرانیان

آموزش برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO توسط موسسه رده بندی ایرانیان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، موسسه رده‌بندی ایرانیان در راستای مسئولیت و تعهدات خود و به عنوان یک موسسه دانش بنیان و بین‌المللی ایرانی، برای مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی و مراکز بازرسی و عملیات این موسسه و با حضور کارشناسانی از سازمان بنادر و دریانوردی، دوره آموزشی “برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO” را برگزار نمود.

این دوره با سرفصل‌هایی مانند: چارچوب کلی برنامه ممیزی، الزامات و استانداردهای مرجع ممیزی، فرایندهای کلی و نحوه طرح ریزی ممیزی، وظایف و مسئولیت دست‌اندرکاران ذینفع در ممیزی و تشریح تجربیات و نتایج ممیزی IMO از سایر کشورها، برگزار گردید.

به گفته مدیرعامل موسسه در مراسم افتتاحیه این دوره، اهداف برگزاری این دوره، آمادگی، نقش‌آفرینی و مشارکت هرچه بیشتر موسسه در راستای جایگاه، تعهدات و مسئولیت‌های خود در این برنامه می‌باشد. ایشان در خصوص جایگاه، تعهدات و مسئولیت‌های موسسه، به اهمیت این برنامه ممیزی برای کشور و مسئولیت آحاد جامعه دریایی از جمله موسسه رده‌بندی ایرانیان برای حمایت و پشتیبانی از این مهم و ویژگی‌ها و اهمیت دستگاه اجرایی صاحب پرچم (سازمان بنادر و دریانوردی) برای کشور که در خط مقدم این برنامه ممیزی قرار دارد و لزوم پشتیبانی همه جانبه به ویژه از جانب موسسات رده‌بندی ایرانی از این جایگاه مهم و بین‌المللی و جایگاه و اهمیت موسسه رده‌بندی در این برنامه ممیزی که به نسبه پررنگ‌ترین جایگاه و حضور را در برنامه خواهد داشت، اشاره نمودند.

ایشان همچنین اذعان نمودند که حضور مجدانه و فعالانه در این برنامه از سوی موسسه رده‌بندی یا در هر جایگاه دیگر می‌تواند منجر به کسب تجارب بین‌المللی گردیده و باعث ارتقاء عملکرد، نام و جایگاه این موسسه گردد.

انتهای پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرورش حشرات در مزارع آبزی پروری هند راهکار افزایش سود و کاهش هزینه خوراک

ش شهریور 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه استفاده از مواد اولیه تولبد خوراک آبزیان مبتنی بر حشرات- و به طور بالقوه تنوع در پرورش حشرات – می‌تواند در مقیاس کوچک فرصت‌های ارزشمندی را برای تولید کنندگان آبزی پروری هند فراهم کند. آبزی‌پروران در حال برداشت ماهی کپور هندی از استخری در اودیشا، هند […]

همچنین بخوانید: