تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی افتخار آفرینی آرتینا سرایی فرزند همکار سازمانی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام علی اکبر صفایی آمده است:

درخت تو گر بار دانش بگیرد    به زیر آوری چرخ نیلوفری را

سرکار خانم آرتینا سرایی

سلام علیکم؛

حال که با استعانت از درگاه خداوند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و همراهی و همدلی خانواده محترم و تلاش و کوشش مجدانه و مستمر خود موفق به کسب مدال طلای المپیاد زیست شناسی سال 1402 شده اید، این موفقیت وپیروزی را به شما، اولیاء و مربیان گرامی و همکاران سازمان بنادر و دریانوردی تبریک و تهنیت عرض نموده و به پاس تلاش ارزشمند و تحسین برانگیز سرکارعالی در کسب این موفقیت در کمال مسرت ، سرافرازی و سربلندی  این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد.

از حضرت علیم آرزومندیم همواره توفیق رفیق طریقتان گردد و در سال‌های آینده نیز شاهد شکوفایی روزافزون شما در تمامی عرصه های جهانی علم و دانش و فناوری باشیم.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین در دیدار با آرتینا سرایی و پدر ایشان خسرو سرایی مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، با اهدای لوح تقدیر ، کسب مدال طلای المپیاد زیست شناسی سال 1402 را به وی و خانواده اش تبریک گفت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه مدیران نهادهای دریایی با حضور سرپرست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی

ی آبان 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه جلسه مدیران نهادهای دریایی با حضور سرپرست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی میلاد پاشازاده کد خبر : 2234 ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ جلسه هم­‌اندیشی مدیران نهاد‌های دریایی کشور با حضور سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور برگزار شد. منبع

همچنین بخوانید: