مذاکرات ایران و روسیه در خصوص پسروی آب دریای خزر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علیرضا جهانگیری در بازدید از بندر آستارا، اظهار کرد: در خصوص پسرفت آب دریای خزر با مسئولان کشور روسیه جلساتی برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان آستارا و بندر انزلی دارای ظرفیت‌های خوبی بوده و می‌توانند در توسعه و رونق اقتصادی کشور جایگاه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: مهمترین بحث و اولویت در مناطق بندری استان گیلان بالا بردن توان اقتصادی دریای خزر و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای توسعه کشور و موضوعات گردشگری است.

دستیار وزیر امور خارجه با بیان اینکه از توسعه حمل و نقل دریایی حمایت می کنیم، تصریح کرد: وزارت امور خارجه به بنادر توجه دارد و آستارا به دلیل موقعیت راهبردی که دارد فرصت خوبی برای توسعه تجارت خارجی است.

وی با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت شود، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای تجار و سرمایه گذاران فراهم شود تا با اطمینان کامل سرمایه گذاری بیشتری به عمل آورند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) - شركت صنعتی دریایی ایران

س آبان 9 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) دکتر منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب شد و از خدمات و تلاش های مهندس اسداله ابویسانی تقدیر گردید. طی این مراسم که در تاریخ ۸ آبانماه در محل […]

همچنین بخوانید: