فیلم | مجلل ترین قایقی که سوخت هیدروژنی خود را از آب دریا می سازد!

معماران MASK از طرح هایی برای ONYX H2-BO 85، اولین قایق تفریحی جهان که قادر به تولید سوخت هیدروژنی خود از آب دریای اطراف است، پرده برداری کرده است.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

معماران MASK از طرح هایی برای ONYX H2-BO 85، اولین قایق تفریحی جهان که قادر به تولید سوخت هیدروژنی خود از آب دریای اطراف است، پرده برداری کرده است. این قایق تفریحی مجلل 85 متری از ترکیبی از الکترولیز و توربین های برق آبی برای اطمینان از قدرت پایدار مداوم استفاده می کند.

ONYX H2-BO 85 با سیستم تولید هیدروژن نوآورانه خود و یک فرآیند کم مصرف به نام الکترولیز برای تولید گاز هیدروژن استفاده می کند. الکترولیز آب را با استفاده از برق به هیدروژن و اکسیژن تقسیم می کند. هنگامی که قایق بادبانی لنگر می اندازد یا با سرعت کم حرکت می کند، هیدروژن در مخازن داخل کشتی ذخیره می شود تا انرژی پاکی را تامین کند. این سیستم اتکای کشتی به سوخت های فسیلی را کاهش می دهد و نیاز به ذخایر بزرگ سوخت را از بین می برد.

در حالی که قیمت ONYX H2-BO 85 فاش نشده است، معماران MASK امیدوار است تا سال 2025 آن را در بازار عرضه کند. انتظار می‌رود نمونه اولیه کشتی که قادر به تولید هیدروژن باشد تا چهار ماه دیگر در دسترس قرار گیرد.

این قایق تفریحی پیشگامانه آماده است تا صنعت را به سمت آینده ای سبزتر و پایدارتر هدایت کند و لوکس و آگاهی زیست محیطی را در یک بسته ارائه دهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم تبدیل دریا به مزرعه آبزی‌پروری در راستای تامین امنیت غذایی

د آبان 22 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مانا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات در جلسه شورای مدیران که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران استانی که به صورت وبیناری با موضوع بررسی اقدامات و برنامه‌های وزارت جهادکشاورزی در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد […]

همچنین بخوانید: