انعقاد ۳ قرارداد سرمایه گذاری تا پایان سال در مجتمع بندری انزلی/ تقویت تجهیزات بندری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی در این نشست با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در همین راستا، اقتصاد دریایی بیش از پیش پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: چندین وزارت خانه درگیر این موضوع می شوند و سیاست گذاری یکپارچه ای در امور دریایی کشور صورت خواهد گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه امیدواریم  ۳ قرارداد سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی تا پایان سال منعقد گردد، خاطرنشان کرد: یکی از آنها، ساخت کارخانه تعمیرات و ساخت کشتی است که به زودی به امضا خواهد رسید.

یونسی در بخش دیگر بر تقویت تجهیزات توسط پیمانکار مجتمع بندری انزلی، تاکید و تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا در حوضچه شرقی علاوه بر عملیات تخلیه و واردات، کالاهای صادراتی نیز بارگیری می شود.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان شرکت های کشتیرانی معضلات، نکات قوت و همچنین پیشنهادات خود را به منظور بهبود فعالیت های تجاری در دریای خزر بیان داشتند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک میلیارد دلار در چابهار سرمایه گذاری شده است

د آبان 22 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دولت برای آماده سازی و افتتاح فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار حدود بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام داده و این بندر بهترین و کم هزینه ترین مسیر ترانزیت به کشورهای آسیای میانه و افغانستان […]

همچنین بخوانید: