ایران در دفاع مقدس در برابر ۸۰ کشور ایستادگی کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دریادار علیرضا تنگسیری جمعه شب در مراسم بزرگداشت حماسه چهارم آذر ماه شهرستان اندیمشک اظهار کرد: رژیم بعثی عراق در چهارم آذر ماه سال ۱۳۶۵ با ۵۴ هواپیما در یک ساعت و ۴۵ دقیقه شهر اندیمشک را در یک حمله بی سابقه مورد بمباران قرار داد.

وی افزود: شهر اندیمشک شهر مقاومت است که در دوران دفاع مقدس ۶ هزار و ۵۰۰ رزمنده از این شهر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) هشت شهید والامقام را تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید به احترام هزار شهید این شهرستان که تحسین حضرت امام خمینی (ره) را برانگیخت ایستاد و ما به این شهر افتخار می‌کنیم.

سردار دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه جنایات صدام در دوران جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را امروز در غزه و از سوی رژیمی اشغالگر و کودک کش شاهد هستیم، بیان کرد: اسرائیل غاصب مردم بی گناه را بمباران و به مدارس و بیمارستان‌ها حمله می‌کند و این جنایت کاران انسان نیستند و حیوان‌هایی هستند در لباس انسان.

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس در مقابل ۸۰ کشور ایستادیم چرا که در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۸۰ کشور دنیا برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به صدام کمک مالی و نظامی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز چهارم آذرماه ۶۵، تعداد ۵۴ فروند جنگنده رژیم بعثی عراق، به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه به صورت بی رحمانه مردم اندیمشک را مورد حمله ناجوانمردانه قرار دادند و صدها نفر از مردم بی دفاع به شهادت رسیدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش سود عملیاتی شرکت‌های بزرگ کانتینری

ش آذر 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از آلفا‌لاینر؛ خط کشتیرانی مرسک اعلام کرد: در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ میلادی با ۲۷ میلیون دلار ضرر مواجه شد که احتمال می‌رود سال ۲۰۲۴ میلادی وخیم‌تر از آن باشد؛ مگر آنکه در سه ماهه چهارم تا حدودی […]
افزایش-تقاضای-گاز-LNG-در-سال-۲۰۲۰.jpg

همچنین بخوانید: