تقدیر مدیرعامل ایزوایکو از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس به مناسبت هفته بسیج

زمان مطالعه: 1 دقیقه








هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد. (مقام معظم رهبری «مدظله العالی»)

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو صبح امروز 7 آذر ماه 1402 به همراه مهندس علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید ایزوایکو و مهندس فرزین قربانی سرپرست ارتباطات و امور بین الملل این مجتمع صنعتی با حضور در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس با جناب سرهنگ ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس دیدار و گفتگو کرند.
در پایان این دیدار مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با اهدای لوحی مزین به آیات شریف قرآن مجید، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سرهنگ ماندگاری به نیابت از جامعه بسیج استان تقدیر کرد.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ردیابی کوه های یخ با هوش مصنوعی

س آذر 7 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهتهران- مرین‌پرس- پژوهشگران با استفاده از ابزار جدید هوش مصنوعی کوه‌های یخ را در اقیانوس منجمد جنوبی شناسایی می‌کنند. این موفقیت اولین گام در ردیابی چرخه کامل حیات بیشتر کوه‌های یخ در قطب جنوب با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای است.  منبع

همچنین بخوانید: