آب‌گیری بویه موج نگار ملی مستقر در بندر شهید بهشتی چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه


بویه موج نگار ملی مستقر در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور مهدی نیکوکار؛ سرپرست اداره کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری‌نسب؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی، آب‌گیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نیکوکار در این رابطه بیان کرد: عملیات مذکور در راستای آماده‌بکاری و راهبری شبکه ملی پایش مشخصه های دریایی با همکاری و هماهنگی اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و همکاران ذی‌ربط در بندر چابهار توسط شناور بویه‌گذار حجاز انجام شد.

وی افزود: بویه موج نگار در 1.5 مایلی جنوب بندر شهیدبهشتی جهت اندازه گیری مشخصه های دریایی اعم از ارتفاع و جهت موج، سرعت و جهت باد، دما، رطوبت نسبی و فشار هوا و نیز دما و شوری آب در حوزه های دریانوردی، ساخت و سازهای ساحلی و تحقیقات دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد که در حال حاضر بویه مذکور جهت سرویس دهی، بررسی تعمیرات احتمالی حسگرهای منصوبه، اسکراب، سرویس دهی و بررسی وضعیت کالیبراسیون سنسورها، آبگیری شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش 24 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر جاسک

س آذر 14 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افزایش 24 درصد عملیات لجستیکی در بندر جاسک خبر داد و گفت : بیش از 282 هزار تن انواع کالای غیرنفتی در هشت ماهه امسال در این بندر راهبردی تخلیه و بارگیری شد. منبع

همچنین بخوانید: