افزایش تجارت دریایی بین آسیا و آمریکا توسط شرکت‌‌های کانتینری غیر‌ائتلافی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس؛ موسسه آلفا‌لاینر اعلام کرد بر‌اساس بررسی‌ها و تجریه و تحلیل داده‌ها سهم سه ائتلاف OCEAN Alliance، The Alliance، ۲M  که در یک سال اخیر از آوریل ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲ در مسیر آسیا و آمریکای شمالی تردد می‌کردند از ۸۲ درصد به ۶۷ درصد کاهش یافته است.  
افزایش تجارت دریایی بین آسیا و آمریکا توسط شرکت‌‌های کانتینری غیر ائتلافی

در این میان شرکت‌های مرسک با ۲۹ درصد و MSC با ۴۰ درصد بیشترین رشد را در این مسیر داشتند به گونه‌ای که MSC در این مسیر میزان فعالیت خود را از ۲۰ درصد به ۴۴ درصد افزایش داده است.

در این میان CMA CGM به میزان ۲۱ درصد، EVERGREEN به میزان ۲۰ درصد و کاسکو  ۲۵ درصد سهم خود را افزایش داده‌اند، اما شرکت‌های وان، یانگ مینگ و… دارای تراز تجاری منفی در این مسیر بودند.   

از نظر میزانِ ظرفیت کشتی‌هایی که در یک سال گذشته از این مسیر عبور کرده‌اند بیشترین تعداد به شرکت مرسک تعلق دارد.

بر‌اساس این گزارش به طور کلی در مدت یک سال گذشته سهم شرکت‌هایی که خارج از ائتلاف در این مسیر‌ها تردد می‌کنند، MSC با ۶۷.۴ درصد، کاسکو ۲۵.۳ درصد، CMA CGM با ۲۵ درصد و مرسک ۲۱ درصد، EVERGREEN  با ۵.۵ درصد و هاپاگ لوید ۴.۸ درصد است.

افزایش تجارت دریایی بین آسیا و آمریکا توسط شرکت‌‌های کانتینری غیر ائتلافی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد قانونی با شناور‌های متخلف در ایجاد آلودگی دریایی در خلیج‌فارس

چ اردیبهشت 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس از بوشهر حجت خسروی با اشاره به اینکه محیط زیست خلیج‌فارس به صورت مستمر رصد و پایش می‌شود اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مکرر در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی به شناورها و به منظور جلوگیری از تکرار اشتباهات در این امور، […]

همچنین بخوانید: