صادرات سومین محموله صادراتی مرکبات مازندران به روسیه از بندر امیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی موسی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: امیدواریم این روند از صادرات  که توسط کانتینر حمل می شود و از سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه و زمان در تخلیه و بارگیری برخوردار است تداوم و  رونق یابد .

موسی پور در توضیحات تکمیلی خود به حجم قابل توجه تولید مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به  وسعت اراضی استان مازندران علی الخصوص محصولات باغی ، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر به فرد  بندرامیرآباد در این استان و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از شقوق مختلف حمل و نقل چند و جهی برخوردار است ، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادر کنندگان اعلام داشته تا بتوانیم  نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا نموده و گام های موثری برداریم .

گفتنی است، اولین محموله مرکبات استان از بندر امیرآباد در آبان ماه صادر شده بود و با رفع کلیه موانع صادراتی و عرضه مستقیم به بازار روسیه امیدواریم حجم بیشتری از محصولات کشاورزی از طریق حمل دریایی به کشورهای  CISاز طریق بندر امیرآباد صورت پذیرد .

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«کاسکو» تردد کشتی‌هایش را در دریای سرخ به حالت تعلیق درآورد

د دی 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه ترابران رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که خط کانتینری چین «کاسکو» به‌دلیل ایجاد ناامنی در دریای سرخ، تردد کشتی‌های خود را از طریق این دریا به سمت اسرائیل به حالت تعلیق درآورده است. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از شیپینگ واچ، شرکت کشتیرانی چینی […]
«کاسکو» تردد کشتی‌هایش را در دریای سرخ به حالت تعلیق درآورد

همچنین بخوانید: